2013-2014 навчальний рік

17.04.2014 року вчитель-дефектолог (тифлопедагог) Безкоровайна Л.М. (спеціаліст першої категорії) провела підгрупове корекційне заняття з дітьми спеціальної групи 6-го року життя «Бджілки» до пізнавальної теми «Кущі».

    Заняття дуже змістовне, витримане за часом, всі завдання відповідають поставленій корекційній меті. Вчасно проведені зняття зорової втоми, гімнастика для очей, дефектолог протягом всього заняття слідкує за розстановкою дітей під час роботи  біля мольберта. Протягом всього заняття відбувалося чергування видів роботи з ближнім і дальнім об’єктом.

   Видно, що заняття узагальнююче, діти мають великий об’єм знань з теми, вміють їх вдало використати, що свідчить про повсякденну роботу дефектолога з формування життєвої компетентності дітей. На занятті залучені різні аналізатори, що сприяло більш повному засвоєнню знань дітьми. Дуже гарний емоційний стан дітей, вони хотіли весь час продовжувати працювати, виконувати завдання садівника (мотивація до діяльності відповідає віку дітей).

17.04.2014 року вихователь Петрусенко Н.Г. (спеціаліст) провела інтегроване заняття з дітьми 6-го року життя групи «Добрі серця» на тему «Гори».

    Заняття насичене новим матеріалом, переважав такий метод роботи як розповідь, що не завжди дозволяло зацікавити дітей та сприяло підвищенню стомлюваності дітей. Необхідно враховувати тип заняття (інтегроване), під час якого більше потрібно відображувати  отримані раніше знання та вміння, а також більше використовувати практичні методи та прийоми взаємодії з дітьми.

   Використані такі цікаві ігри та вправи, як «Вітер, дощ, камінь, гори», «Чарівний кошик»,  дослідницька діяльність, музейна педагогіка (музей каміння), залучення різних аналізаторів. Велика увага приділена словниковій роботі (повні відповіді, прикметники). Дуже цікаво пройшло ознайомлення дітей з виверженням вулкана, розповідь про використання вулканічної лави та попелу. Протягом заняття ви користувалося художнє слово, діти знають багато віршів, оповідок про гори.

 10.04.2014 року вихователь Кононенко О.М. (спеціаліст першої категорії) провела інтегроване заняття на тему «Наші сусіди-комахи» з групою дітей 6-го року життя «Сонечко».

   З першої хвилини заняття педагог готова до взаємодії з дітьми, актуалізувала їхні знання про комах за допомогою загадок. На занятті багато часу та уваги приділено новому матеріалу та його закріпленню, що особливо цінно під час проведення інтегрованих занять.

   Як позитив слід відмітити змістовність та насиченість заняття, використання цікавої та яскравої наочності, велику попередню роботу ( діти знають приказки, прислів’я, мають знання про комах), виготовлення протягом заняття гарних бджілок (як продукт заняття), роботу по формуванню екологодоцільної поведінки, залучення різних аналізаторів (нюхають віск, пилок, мед; смакують різні види меду).

10.04.2014 року вчитель-логопед Глущенко Л.М. (спеціаліст другої категорії) та музичний керівник Кудінова О.П. (спеціаліст вищої категорії) провели бінарне заняття  гуртка з логоритміки на тему «Завітала весна-красна» (спеціальна група дітей 7-го року життя з порушеннями зору «Перлинки»).

   Використані методи та прийоми були спрямовані на досягнення основних та корекційних завдань для занять з логоритміки: узгодження рухів та мовлення дітей з особливими потребами, розвиток мовного дихання, додержання ритму, розвиток уяви та пам’яті. Все заняття було сюжетним, ігровим, що підвищило активність дітей, сприяло кращому виконанню завдань та вправ.

   Музичний керівник провела цікаві музично-ритмічні вправи  («Ритмічна розминка», «Пригоди струмка»,  «Метелики», «Подоляночка»), а також вправи для розвитку ритму та слуху «Вийди, вийди, сонечку», «Весняні квіти».

   Вчитель-логопед спрямувала свою роботу на розвиток пам’яті, уяви, актуалізацію знань дітей: «Гра з промінчиками», вправа «Хмарки», вірш «Дощ», віршований підсумок заняття.

03.04.2014 року вихователь Вовкотеча Р.В. (спеціаліст другої категорії) провела інтегроване заняття на тему «Пригода маленької рибки» з дітьми спеціальної групи 5-го року життя «Краплинки-веселинки».

   Мотивація дітей до діяльності відповідає віку дітей. Вихователь протягом всього заняття все робить разом з дітьми, надає індивідуальну допомогу, розширює  та поповнює словник дітей. На занятті залучені всі аналізатори, проведена робота з формування екологодоцільної поведінки, використано багато цікавої та ефективної наочності.

27.03.2014 року в рамках колективного перегляду вихователь Буянова О.І. (спеціаліст першої категорії) провела інтегроване заняття на тему «День чаю» (спеціальна група дітей 7 року життя з порушеннями зору «Перлинки»).

    З перших хвилин заняття вихователь і сама, і діти налаштовані на активну співпрацю. З метою розвантаження очей використане чергування видів роботи за столами, біля мольберту, статичні  види роботи змінювалися динамічними.

   Дуже насичене новими, цікавими знаннями заняття, весь матеріал поданий сучасними інноваційними методами та прийомами ( проблемні запитання, ситуації вибору, пошукова діяльність, взаємоперевірка, диференціація завдань, робота у групах, логічні ланцюжки подій, мультимедійна презентація).

  27.03.2014 року вихователь Клименко Л.В. (спеціаліст першої категорії) провела інтегроване заняття  на тему «День книги» з групою дітей 5 року життя «Колобочки».

Мотивація дітей до діяльності відповідає віку, діти знають багато  казок, називають авторів. Вихователь пояснила чому саме 2 квітня відзначається як День книги- адже  у цей день народився відомий казкар та письменник Ганс Х.Андерсен.

    Діти активні, мають багаж знань для чого потрібні книги. Крім казок , знають вірші, які книжки знаходяться у куточку книги. З метою активізації пізнавальної діяльності дошкільників, вихователь ставить проблемні запитання ( а чи можна не читаючи книгу, здогадатися про що вона?).

20.03.2014 року для педагогів закладу провела заняття  вихователь Хроменкова Т.В. (спеціаліст першої категорії) на тему «Дикі тварини» (спеціальна група дітей 4 року життя «Дзвіночки»).

    Заняття розпочалося з гімнастики для очей. Вихователь готова до співпраці з дітьми з першої хвилини заняття, вона зібрана, привітна. 

    Мотивація дітей відповідає віку, продумане розташування наочності. На занятті наявний новий матеріал (ознайомлення з житлом вовка – лігвом). Під час роботи з карточками використаний диференційований підхід.

    Гімнастика для очей, зняття зорової втоми, фізкультхвилинка проведені вчасно.

    На занятті були залучені такі аналізатори, як слуховий, нюховий, дотиковий, смаковий.

 20.03.2014 року вихователь Клюєва О.М. (спеціаліст першої категорії) провела інтегроване заняття до тематичного дня «День друзів» з дітьми 5 року життя «Колобочки».

    Вихователь готова до співпраці з перших хвилин заняття.

    Діти активно реагували на запропоновані вихователем види діяльності. Форми активності (динамічні та статичні) чергувалися.

    Видно, що проведена велика попередня робота, діти знають багато мирилок, вміють розв’язувати ігрові віршовані задачі. Використаний дуже цікавий метод взаємодії з дітьми, який дозволяє вирішувати у комплексі багато різноманітних завдань - побудова місточка дружби, на якому потім діти виконували певні види роботи.

13.03.2014 року вихователь Демченко А.М. (спеціаліст) провела інтегроване заняття в рамках колективного перегляду на тему «Як на святі у кота, у кота Муркота» (спеціальна група дітей 6 року життя «Бджілки»).

    Зміст заняття повністю розкрив тему, освітні завдання відповідають віку дітей.

    Вихователь вдало познайомила дітей з поняттям «Всесвітній день», протягом заняття ставила проблемні запитання та різноманітні завдання, спрямовані на досягнення поставлених завдань. Діти вміють взаємодіяти один з одним, мають знання про котів, їхні звички, спосіб харчування тощо.

 13.03.2014 року в рамках колективного перегляду вихователь Чередніченко Н.А. (спеціаліст першої категорії) провела заняття на тему «У гості до котика» (група дітей 4 року життя «Колосочки»).

    До взаємодії з дітьми вихователь готова з першої хвилини заняття. Використана вся площа групи. Загальний тон спілкування позитивний, спокійний.

    Тривалість відповідає віковій категорії категорії дітей. Протягом заняття використано звуконаслідування.

25.02.2014 року вихователь вищої категорії Єпик Л.П. провела інтегроване заняття (в рамках Школи молодого вихователя , майстер-клас) на тему «Зимуючі птахи» (спеціальна група дітей 7 року життя «Перлинки»).

    Вихователь з перших хвилин готова до співпраці на занятті, діти зробили гімнастику для очей, вихователь за допомогою загадки повідомила дітям тему заняття.

    Видно, що проведена велика попередня робота, освітні завдання відповідають віковій групі.

 Вихователь використала багато цікавих та ефективних методів активізації пізнавального розвитку дошкільників, забезпечила дітей роздатковим наочним матеріалом, задіяла всю площу групи. На занятті домінував діалог, самостійна діяльність дітей.

25.02.2014 року свій майстер-клас проводила вихователь з вищою категорією Налевайко Н.Б., яка підготувала тематичне заняття пізнавального спрямування на тему «Пальчики – помагайчики» (група дітей 4 року життя «Грайлики»).

    Вихователь з перших слів привітання готова до співпраці з дітьми. Мотивація до діяльності цікава та зрозуміла дітям.

    Освітні завдання відповідають віку дітей, враховані основні дидактичні принципи. Заняття проведено в ігровій формі.

    Задіяна вся площа групи, добір методів і прийомів для активізації дітей доцільний. Рівень знань дітей відповідає віку, використана гарна та цікава наочність

 24.01.2014 року в рамках роботи міської Школи молодого вихователя , вихователь вищої категорії Булітко Л.В. провела інтегроване заняття на тему «Отака вона – зима!» (спеціальна група дітей 6 року життя «Бджілки»).

    Освітні завдання відповідали віку дітей, використано багато гарної саморобної наочності, вся діяльність дітей мотивована, послідовна.

    З метою активізації пізнавальної діяльності дітей, використані проблемні запитання, дослідницька діяльність, проведена велика словникова робота.

21.02.2014 року в рамках колективного перегляду та роботи Школи молодого вихователя  вчитель-дефектолог (тифлопедагог) Одарченко Л.М. (спеціаліст першої категорії) провела індивідуальне корекційне заняття на тему «Подорож до зоопарку» (спеціальна група дітей 7 року життя «Перлинки»)

    Заняття з навчання дітей орієнтування у просторі. Завдання цікаві, різноманітні, робота чергується з близькими та дальніми об’єктами, використана яскрава наочність.

07.02.2014 року під час міського семінару практичний психолог Венніченко О.І. (спеціаліст другої категорії) провела корекційне заняття «Подорож із колобком».

    Заняття відповідало темі семінару та було спрямовано на профілактику емоційних порушень у дошкільників. Вся діяльність дітей мотивована, завдання послідовні, спрямовані на профілактику різних емоційних порушень. 

 21.01.2014 року вихователь Павлік Наталія Віталіївна провела заняття у рамках міського фестивалю-конкурсу «Моє краще заняття» на тему «Чарівна електрика» (група дітей 6-го року життя «Сонечко»).

У цей же день музичний керівник Русецька Людмила Олександрівна  представила  на розсуд журі музичне заняття на тему «Всі перешкоди подолаємо, для Умки друга відшукаємо» (група дітей 4-го року життя «Грайлики»).

Вітаємо наших педагогів, лауреатів  міського конкурсу «Моє краще заняття»!!!

19.12.2013 року з дітьми всіх вікових груп відбувся літературний ранок «Вітаю тебе, Святий Миколаю!», під час якого діти прочитали Миколаю вірші, а він їм роздав подарунки.

09 грудня  2013 року відбулися заняття у педагогів, що атестуються та беруть участь у міському Декаднику педагогічних інновацій.

Заняття з дітьми 4-го року життя з порушеннями зору провела вихователь, спеціаліст 1 категорії Романенко Світлана Володимирівна.

Корекційне підгрупове заняття з дітьми 5-го року життя з порушеннями зору провела вчитель-дефектолог (тифлопедагог) Виноградова Світлана Валеріївна.

Офіційні сайти

Спілкуємось з колегами

Контакт

Телефон: (05449) 6-15-41

Адрес: 41100, Сумська область, м.Шостка, вул.Миру, 11а

Наш e-mail:

shostka.dnz11kazka78@ukr.net

Інформація

Національна дитяча "гаряча" лінія (0800500225 або 772 з мобільного) та Національна дитяча "гаряча" лінія з попередження домашнього насильства (0800500335 або 386 з мобільного)