2014-2015 навчальний рік

22 та 29 травня 2015 року у садочку пройшли випускні вечори. Діти  щиро дякували  працівникам дошкільного закладу, виконували гарні музичні номери. Батьки подарували майбутнім першокласникам подарунки, разом з дітьми грали у ігри. Свята були цікаві, змістовні, емоційно насичені.

Колектив дошкільного закладу щиро бажає випускникам успіхів у навчанні, а батькам-терпіння та  порозуміння з дітьми!!!

19 травня 2015 року команда дітей старшого дошкільного віку взяла участь у міських змаганнях з легкої атлетики. Не зважаючи на те, що діти посіли 12 місце, вони тримали  заряд рухової активності та позитивного настрою.

Вітаємо учасників міських змагань!!!

14.05.2015 року  керівник гуртка, музичний керівник Герасимова В.В. провела звіт про результати роботи гуртка з театралізованої діяльності у вигляді вистави «Бал у квітковому королівстві», у якому взяли участь діти-гуртківці, а також вихованці груп дітей 5-го року життя.

  30.04.2015 року  вихователь Клюєва О.М. провела з дітьми  6-го року життя провела заняття до Дня Землі з теми «День Землі».

      З метою зацікавлення дітей темою заняття  вихователь використала глобус, розповідь чому, де і коли був призначений для святкування День Землі.  Вихователь прочитала гарний вірш про нашу Землю, розповіла про історію виникнення цього свята, а також сконцентрувала увагу дітей на екологічних катастрофах, які стаються після недбалої діяльності людей (фотоілюстрації).

Діти неодноразово  працювали з картками, вміють сконцентрувати свою увагу на виконанні завдання. У вигляді гри «Земля, вода, повітря, вогонь» проведена фізхвилинка. Наприкінці заняття діти висаджували на території дошкільного закладу яблуньки, до цього вихователь підвела їх бесідою та використанням художнього слова (вірш «Посадимо гай»), а також зверненням до Червоної книги України. Як позитив слід відмітити те, що вихователь привела дітей до висновку, що потрібно берегти рідну землю, природу рідного краю та примножувати її багатства.

  30.04.2015 року вчитель-дефектолог Безкоровайна Л.М. провела корекційне індивідуальне заняття з дітьми 7-го року життя ( в рамках роботи Школи передового педагогічного досвіду) у сенсорній кімнаті з теми «Подорож у казку «Дванадцять місяців».

     Педагог з перших кроків зуміла створити  для дітей цікаву мотивацію до діяльності: пройшли по чарівній доріжці, потрапили у казку «Дванадцять місяців». З метою активізації уже наявних знань та досвіду дітей, використана гра з м’ячем.

     Під час корекційно-пізнавальної діяльності вчитель-дефектолог  залучала різні аналізатори (тепла земля (використана грілка), робота з сухими басейнами, різними поверхнями- тактильний тощо). Протягом заняття використана значна кількість наявного обладнання сенсорної кімнати, що дозволило досягнути поставлених саме корекційних цілей. Проведена значна мовленнєва робота, діти знають  ознаки та прикмети різних пір року,  вміють працювати за карткою-схемою, словесною інструкцією, здійснюють взаємоперевірку виконаних завдань. 

 23.04.2015 року вчитель-логопед Глущенко Л.М. провела індивідуальне логопедичне заняття у сенсорній кімнаті  з дитиною спеціальної групи 6-го року життя з теми   «Розвиток власного мовленнєвого дихання. Автоматизація звука [ш]».

   Заняття розпочалося з гімнастики для очей, яка проведена за допомогою електричної кольорової стрічки. З метою підготовки дитини до завдань, розвитку мовного дихання проведено декілька вправ, якість виконання  яких педагог контролювала. Протягом заняття дитина виконувала такі завдання, як виклади звуковий аналіз слова, склади речення із заданими словами, «проспівай» слово, знайди картинки із заданим звуком «Ш». Педагог активно задіяла обладнання сенсорної кімнати: сухі басейни (з шишками, макаронами), сухий душ, «чарівні» сітки та стрічки, які  були інтегровані (об’єднані) з пізнавальними завданнями  та допомогли їй вирішити поставлені корекційні завдання. Вчитель-логопед  протягом всього заняття активізувала мовлення дитини, стимулювала її до подальшої співпраці.

23.04.2015 року вихователь Кононенко О.М. провела заняття з дітьми спеціальної групи дітей 5-го року життя до Дня сім’ї з теми «День сімї».

     Вихователь використала цікавий прийом-мотивацію до пізнавальної діяльності: у дзеркало кожна дитина побачила себе- найцінніший скарб Землі.  Протягом заняття проведена велика мовленнєва робота: яка у тебе мама (тато…)-прикметники; як лагідно назвати тата (маму, бабусю…)- поповнювала словник лагідними, пестливими словами. На занятті використано багато наочності (картинки демонстраційні, роздавальний матеріал до кожної гри чи завдання), фотографії сімей дітей. Для залучення збережених аналізаторів використала  вправу «Впізнай маму (чи тата) за голосом». Перед продуктивною  діяльністю (прикрашання манкою фоторамок) провела пальчикову гімнастику, вчасно були проведені вправи на зняття зорової втоми, фізкультхвилинка. Вихователь весь час знаходилася на рівні дітей (присідала, не нависала над дітьми), що дало можливість створити спокійну, доброзичливу обстановку,  застосувати індивідуальний підхід. 

 16.04.2015 року вихователь Вовкотеча Р.В. провела заняття з дітьми спеціальної групи 6-го року життя  до Дня привітань з теми «Подорож у країну привітань».

    Заняття мотивоване  тим, що  колись був  започаткований  саме День привітань, чому таке сталося і для чого. Використаний цікавий метод заохочення дітей: привітання з сонечком (долоньками). Протягом заняття діти дізналися як вітаються люди у різних країнах (словами та жестами),  що бажають один одному при зустрічі. Вихователь розширювала словник дітей, додавала власні варіанти привітань, побажань- у цьому і є головна роль педагога на занятті!!!

     Як позитив слід відмітити те, що діти  впізнають серед інших прапори  багатьох країн світу (Японії, Таджикістану, Індії, Америки, Гренландії). Саме прапори допомогли у проведенні гімнастики для очей, а також  були використані для активізації пізнавальної діяльності дітей під час ознайомлення з видами привітань жителів країн світу.

    У ігровій формі діти дізналися як вітаються тварини, птахи. Вихователь використала багато художнього слова протягом всього заняття, під час переходу від одного завдання до іншого. Підсумком проведеної роботи була образотворчість: виготовлення смайликів для привітання присутніх гостей. Зняття зорової втоми, гімнастика для очей проведені вчасно, цікаві за змістом. Гарна фізкультхвилинка на кшталт гри «Як живеш? Ось так!»

  16.04.2015 року вихователь Хроміна Т.А. провела з дітьми 5-го року життя  комплексне заняття до Дня фотографа з теми «День фотографа».

  Для зацікавлення дітей вихователь використала гарне привітання, лист  та посилку від фотографа. Цікаво, що вихователь загадала три загадки, перш ніж діти відповіли, що у посилці фотоапарат.

Розповідь про фотографа була короткою, зрозумілою дітям 5-го року життя. Корисним прийомом був розгляд фотографій зі свята Нового року з метою пояснити дітям, що саме так можна пригадати події минулих часів.

Вихователь показала дітям добірку ілюстрацій фотоапаратів від їхнього створення до сучасних моделей (з використанням ноутбука).  

 Для активізації пізнавальної діяльності дітей  залучила дотиковий аналізатор (потримали у руках фотопапір, визначили колір, якості поверхні). Цікавий прийом був під час складання з частин фотографій (за допомогою фотографій можна побачити те, що ніколи не бачив).

  Діти знають жанри живопису, використали ці знання у інтегрованій діяльності (поклади на квадрат пейзаж тощо), вміють знайти приладдя, необхідне фотографу для роботи.  Перед  образотворчою діяльністю (виготовлення рамочок для фотографій, аплікація) проведена пальчикова гімнастика.

Напередодні Великодня діти старшого дошкільного віку з порушеннями зору відвідали виставку писанок та великодніх композицій «Під захистом Господньої любові», яка проходила у міській бібліотеці ім..Л.Толстого. Дітям дуже сподобалися експонати виставки, вони отримали велике задоволення.

 09.04.2015 року вихователь Романенко С.В. провела заняття з дітьми спеціальної групи 5-го року життя до Дня пасічника з теми «Бджоли-трудівниці».

    Для введення дітей у заняття, вихователь використала загадку про бджолу. Протягом заняття  використовувались завдання на активізацію пізнавальної діяльності дітей та на досягнення поставлених освітніх завдань: розглядали бджолу під лупу, виконували завдання на картках, проведена цікава розповідь про вулик, роботу пасічника (з використанням ілюстративного, натурального матеріалу-рамки з медом, художнього слова, іграшкових бджілок тощо), а також перегляд  уривка мультфільму (на ноутбуці). Дітям було дуже цікаво «збирати» пилок з «квітки» та складати його у коробочку, нюхати та смакувати продукти бджільництва. На закріплення була проведена гра  «Які предмети потрібні для роботи пасічника», діти доробили бджілок з паперу та висадили їх на квіти. Фізкультхвилинка, гімнастика для очей та вправи на зняття зорової втоми проведені вчасно, мети заняття досягнуто. Як підсумок була проведена гра «Так чи не так», яка дозволила виявити  рівень засвоєння отриманих знань дітьми.

  09.04.2015 року вихователь Буянова О.І. провела заняття з дітьми спеціальної групи 4-го року життя до Всесвітнього дня океанів з теми «Подорож до морських глибин».

    Вихователь перевтілилася у Морську царицю, змогла створити цікаву мотивацію дітей до пізнання морських глибин.  Добре, що задіяла виготовлений раніше макет морського дна. З метою використання збережених аналізаторів (слухового, дотикового) використала мушлі, які діти дістали з сухого басейну, а потім слухали шум моря.  На вирішення поставлених завдань були використані такі ігри та завдання: допоможіть рибкам заховатися від акули (кольори),  розплутайте ноги восьминогу (шнурівка), знайдіть мешканців океану у піску тощо. Для  проведення заняття використана вся площа групи, діти весь час знаходилися у русі, чують та виконують вказівки вихователя, емоційно реагують на події заняття.  Для проведення гімнастики для очей використано обладнання із сенсорної кімнати («акваріум»). Цікавою для дітей була продуктивна діяльність: виготовлення подарунка для рибки (закінчення роботи). Продуманий підсумок заняття.

 26.03.2015 року вихователь Демченко А.М. в рамках колективного перегляду провела заняття до Дня геолога з теми «День геолога» (спеціальна група дітей 7-го року життя з порушеннями зору).

   Вихователь зуміла зацікавити дітей (пізнавальна мотивація), використала  багато практичних завдань («Знайди корисну копалину», «Знайди камінчик» «Будь уважний»),  дослідницьку діяльність,  цікаву наочність, перетворювальну діяльність. Також було надано багато корисної інформації про професію геолога, корисні копалини України.

19.03.2015 року вчитель-дефектолог Виноградова С.В. провела підгрупове  корекційне заняття з дітьми спеціальної групи дітей 6-го року життя  до Всесвітнього дня шоколаду з теми  «Таємниці шоколаду».

     Мотивацією до діяльності  був прихід Дракончика, який дуже любить шоколад. Діти мають знання про користь та шкідливість шоколаду. Для активізації дітей  були залучені збережені аналізатори (смаковий, слуховий, тактильний), ставила проблемні запитання, використані практичні завдання

(«Обведи продукти харчування, у яких  використовується шоколад»). Вчасно проведені фізхвилинка, гімнастика  для очей, вправи для зняття зорової втоми.

    Цікавий підсумок заняття, корекційної мети досягнуто.

 17.03.2015 року вчитель-дефектолог Одарченко Л.М. провела підгрупове корекційне заняття з дітьми спеціальної групи дітей 4-го року життя у сенсорній кімнаті  з теми «Іграшки».

    Ще до входження до сенсорної кімнати вчитель-дефектолог налаштувала дітей  на спокійну атмосферу (йдуть до чарівної кімнати), зацікавила дітей тим, що буде відбуватися у сенсорній кімнаті. Всі види завдань були об’єднані єдиним сюжетом, логічно пов’язані одне з одним, спрямовані на виконання саме корекційних завдань: діти розкладали іграшки за кольорами, вчилися розрізняти іграшки за величиною,  формою. Для активізації дітей були залучені збережені аналізатори (тактильний, слуховий),  використано багато обладнання, наявного у сенсорній кімнаті (сухий басейн, сухий душ, електричні кольорові стрічки, диванчики, іграшки, обладнання для малювання манкою), проведений масаж рук за допомогою м’ячиків.

   Цікаво проведений підсумок заняття (збирають іграшки за кольорами торбинок),  діти називали кольори, іграшки, були активними учасниками заняття.

З 03 по 06 березня 2015 року  у дошкільному закладі проведені свята до 8 Березня.

 

Вітаємо всіх жінок: матусь, бабусь, працівниць дошкільного закладу з жіночим святом!!! Зичимо щастя, здоровя, терпіння та  миру!

 

31.10.2014 року  на виконання Річного плану роботи ДНЗ вихователь Булітко Л.В. в рамках колективного перегляду провела з дітьми спеціальної групи «Бджілки» (7-й рік життя) заняття з теми «Всесвітній день здоровя у дитячому садку».

22.10.2014 року педагогами закладу для дітей була проведена лялькова вистава  «По гриби», під час якої у дітей формувалися навички  природо доцільної  та безпечної поведінки у лісі.

З 15.по 24.10.2014 року колектив дошкільного закладу активно розпочав проведення обласного фестивалю «Гармонія руху», метою якого є  збереження та зміцнення здоров’я дітей дошкільного віку; активізація роботи у фізкультурно-оздоровчому напрямку.

На виконання положення про обласний фестиваль «Гармонія руху» були підготовлені:  програма фестивалю, проведені всі заплановані заходи, зроблений фотозвіт  та наданий до управління освіти.

З  06.10. по 17.10.2014 року проведена виставка осінніх композицій та поробок з природного матеріалу  з теми «Барвиста осінь знову на порозі!», в проведенні якої взяли участь діти, педагоги та батьки всіх вікових груп. На виставку було представлено 36 експонатів, як своєю красою приваблювали відвідувачів протягом всього часу експозиції.

З 01.09. по 05.09.2014 року у дошкільному закладі пройшов тиждень «Україна-єдина країна!», під час якого проведені заняття, бесіди, творчі конкурси та виставка малюнків на асфальті щодо патріотичного виховання дошкільників та формування почуття гідності та гордості за свою країну- Україну.

 

Офіційні сайти

Спілкуємось з колегами

Контакт

Телефон: (05449) 6-15-41

Адрес: 41100, Сумська область, м.Шостка, вул.Миру, 11а

Наш e-mail:

shostka.dnz11kazka78@ukr.net

Інформація

Національна дитяча "гаряча" лінія (0800500225 або 772 з мобільного) та Національна дитяча "гаряча" лінія з попередження домашнього насильства (0800500335 або 386 з мобільного)